fredag 30 november 2012

Fasta

Hej mina hjärtan!
   Nu ni, nu har jag blivit gaaaalen.

Jag ska fasta från min dator, iPad och iPod ända fram till julafton, om man bortser från när jag måste skriva skolarbeten. Mobilen kommer vara på så att det går att få tag på mig, men jag kommer inte att smsa eller ringa bara för att det är kul, liksom.
    Jag ser fram emot det här, men jag vet inte riktigt hur det kommer gå. Jag har ju alltid musik på, vilket jag inte kommer ha nu. Jag bloggar, jag kommunicerar med mina vänner som jag inte träffar varje dag, och jag är inne på reddit. Inget av det kommer bli av nu, vilket känns lite konstigt. Men det ska bli skönt att bara släppa allt och fokusera på att det snart är jul. Jag kommer ha tid att julstäda, jag kommer kunna rita och måla och jag kommer ha tid att umgås med mina syskon. Fantastiskt!
    På söndagar bryts fastan. Då kommer jag uppdatera här om hur veckan har varit och vad jag har gjort, låter det som en bra grej? Haha, som att det skulle spela någon roll, jag gör det i alla fall. Mahaha.
   Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Kanske borde göra matte. Eller läsa. Läsa blir det.
   Puss, hörs på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar