fredag 9 november 2012

Lite osmidigt, kanske

Det där med att uppdatera, alltså.. HAH.
  Jag är rätt taggad på att blogga, och jag tror jag har en del att skriva om, men det får vänta. Det var egentligen jäkligt dumt att fixa bloggen nu, för jag åker bort i eftermiddag och kommer inte hem förrän på söndag. Jösses vad smidigt!

   Aja, eftersom jag ändå egentligen inte har presenterat bloggen för någon, lär det inte göra så mycket att jag åker bort. Jag fick en del random sidvisningar igår, men jag tror inte de som läste är kvar till idag, så det är lugnt om jag är borta, woop woop.
   Idag åker jag på STUM. Det står för STiftsUngdomsMöte och kommer hållas i Uppsala. Det är en helg av gudstjänster, sång, nya vänner, diskussioner och en massa annat som hör till ett trevligt läger. Jag är jättepeppad! Jag har med mig kameran så förhoppningsvis får ni trevliga bilder därifrån när jag kommer hem.
    Nu tror jag att jag ska gå upp. Det är ju ändå skola innan STUM, och jag borde göra mig klar för det (jag bor ute i ödemarken så det tar ett tag att komma till skolan, som ligger i Uppsala). Men det är ju så skönt att ligga kvar i sängen. Varmt och gosigt. Fem minuter till kan jag nog sova.
   Godnatt och godmorgon!

(Och nej jag har ingen tuff mobil man kan blogga ifrån, jag har lite av en tegelsten. Det KOMMER alltså inte bli någon uppdatering efter det här, om jag inte bloggar från skolan, vilket inte är så troligt. Hörs på söndag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar