lördag 17 november 2012

Öppet hus

Hälloj!
Idag har min skola, GUC, öppet hus. Jag tycker att alla som ska börja gymnasiet till nästa höst ska komma hit, för vet ni vad? Min skola är bäst. Lärarna är bäst, eleverna är bäst och utbildningarna är något över det vanliga. Jag är inte säker på vilka alla är, men jag kan ju rada upp de jag vet om, för att ni ska få se ungefär vad som finns.

Hotell och turism
Journalistik
Design <- min utbildning
Speldesign
Serieteckning och illustration
Digitalt skapande
Foto
Expo
Ljud- bild och tv-kommunikation

Här är det inga vanliga, tråkiga linjer, inte! Vi är en kreativ skola, en skola fylld av omtanke och uppmuntran. Här kan man vara sig själv, man blir inte retad för hur man ser ut. Man blir inte utfryst. Min skola är fantastisk, och det är värt att pallra sig ur sängen trots att Öppna huset börjar klockan elva (alltså om femtio minuter, nu får du skynda dig!). Du ska dessutom inte klaga på att du inte får sova, jag blev väckt klockan sju!
Hoppas någon som läser det här kommer hit. Det är trots allt inte jättemånga som läser den här bloggen än. Aja, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar