söndag 18 november 2012

Anne goes trädgårdsmästare

Hejhopp!
   Idag har varig en nästan produktiv dag. Jag vaknade klockan tolv, vilket förvisso inte var så produktivt, men med tanke på hur dåligt jag har sovit i veckan tycker jag att jag är lite ursäktad.

   När jag vaknade gick jag ut direkt, trots det tråkiga vädret (kallt, dimmigt och lite blåsigt.. Typisk höst!). Där hjälpte jag mamma att fixa på tomten, typ kratta löv osv. Vanligt trädgårdsarbete, ni vet. Efter att jag hade tagit undan några högar löv råkade jag dock bryta av en skaklarna på skottkärran, så efter det kunde jag inte fortsätta.. Men det började bli mörkt så det gjorde inte så jättemycket. Jag får ta undan resten av löven någon annan gång.
    Efter att jag haft sönder skottkärran gick jag in och kollade på lite random klipp på youtube. Eter ett tag hamnade jag på minecraft-videos, och blev alldeles till mig. Jag startade datorn och satte igång minecraft, haha.
     Produktiviteten tog som ni kanske har listat ut slut efter trädgårdsarbetet, hehe. Jag har egentligen varit väldigt slö idag, jag gillar bara att verka duktig. Nu ska jag fortsätta vara slö och sova, nattinatt.
(Jag gillar även att gör random inlägg på bloggen.. Jag var dock på blogghumör när jag krattade löv! Men jag kommer inte ihåg vad jag tänkte skriva om.. Det var något vettigt, i alla fall!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar