söndag 11 november 2012

STUM

Hej, alla goa och glada!
   Nu är jag hemkommen från STUM, känns lite mysko men faktiskt väldigt skönt.
Det var väldigt roligt där, men jag har haft ont i huvudet hela helgen och det är ganska svårt att få någon lugn på ett läger med en massa människor. Det är helt enkelt lugnare och lättare här hemma. Jag saknar dock lägret ändå, det var väldigt trevligt! Maten var god, människorna var trevliga, vi fick besök av Tor och David (komiker...isch) som var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a, jag sjöng i kör vilket var skitkul och gudstjänsterna var helt sjukt bra. Särskilt powermässan vi hade igår kväll, känslan där var grym. Herregud vilket tryck!
   Runt tolv idag, när lägret var slut, kom en vän till mig och skjutsade mig hem, jättegulligt. Har inte träffat honom på superlänge eftersom att han har varit bortrest, men nu jäklar! Det blev förvisso ett kort möte, men ändå. Bättre än inget, så att säga.
   Jag har knappt använt kameran alls i helgen, jag har bara velat vara där, jag ville inte hela tiden förstöra genom att ta upp en kamera.  Du får tyvärr leva utan bilder :c
   Jag är trött, seg, har ont i huvudet och är allmänt knäpp, så jag ska avsluta här. Jag hoppas du har haft det bra i helgen, och att du mår super. Ha det så bra, tills vi hörs igen! (Det är såklart bra om du mår bra sen också...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar