söndag 2 december 2012

Första advent

Hej allesammans, och gott nytt julår!
   Jag började ju fasta igår, och jag insåg ganska snart att det inte riktigt gick med allt. Jag kunde inte låta bli musiken, och det är egentligen ingenting som tar upp min tid, det är ju bara på i bakgrunden. Det bröts alltså ganska direkt. Men hallå, vad är julen utan musik? På riktigt.
   Igår var jag ute och fotade lite, och sedan åkte jag till Enköping och kollade på TRiX. Trevligt, trevligt. I övrigt har jag inte gjort så mycket. Jag har städat mitt rum, det är typ det. Inte jättespännande, nope.
   Jag hoppas ni alla har det trevligt och att ni inte stressar ihjäl er inför julafton. För många är den dagen ångestladdar, tyvärr. Julen ska ju vara fylld av frid, värme och kärlek!
   Hur många tror att jorden går under den tjugoförsta? Jag kom på det nu, det är bara nitton dagar kvar. Det ska bli spännande att se vad som händer, eller inte händer. Jag ska i alla fall försöka visa de jag tycker om att jag tycker om dem, bara för att vara på den säkra sidan, liksom. Jag tror inte att något alls kommer hända, men om det nu mot all förmodan skulle göra det är det ju synd om folk dör i tron att jag är hemsk. Inte för att det egentligen spelar mig någon roll. Jag dör också, liksom. Och jag får aldrig veta om de tycker att jag är hemsk eller inte. Om de inte säger det innan vi dör, vill säga. Någon kanske har som jag, fast tvärt om; visa alla dryga djävlar att de är dumma i huvudet och borde offras till Poseidon för att man ska få bra farvatten. Om man tror på Poseidon, vill säga. Annars kanske man bara vill att folk ska bli uppätna av myror, eller något i den stilen. Inte vet jag, så hemsk är inte jag!
(Fun fact, jag har skrivit "hemskt" varje gång jag har velat skriva "hemsk", förutom nu när jag skrev "hemsk")
   Det är kallt nu. Jättemysigt. I love it. Och det verkar som att det kommer fortsätta såhär ett tag. Hoppas det håller i sig fram till jul.























Nu ska jag spela minecraft. Puss och hejdå, vi hörs antagligen senare idag eller på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar