torsdag 29 november 2012

Stress

God morgon, allesammans...
  Idag har jag haft den stressigaste morgonen hittills. Trodde jag.

  Jag vaknade 07:25, av att jag hörde mammas röst. Jag flög upp ur sängen, eftersom min buss gick 07:30 och jag var varken påklädd, hade väskan packad eller hade borstat tänderna. Jag vaknade ju precis.
   Jag slängde på mig kläder, packade väskan och sprang ut i hallen. Där stod mamma med ett frågande uttryck i ansiktet och sa "men.. Jag skjutsar ju dig, det var därför du fick sovmorgon!"

...det var länge sedan jag var såhär stressad, och det var absolut den mest hektiska morgonen någonsin. Jag hade klarat det på fem minuter, men det är den kortaste tiden jag skulle kunna förhålla mig till.
   Jaja, nu fick jag ju tid i alla fall!
(Jag ska iväg och prata med min läkare idag om medicin för andningen, därav sovmorgonen jag inte förstod att jag hade..)


Hoppas alla har en trevlig morgon och får en trevlig dag, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar