onsdag 14 november 2012

Morgonförvirring at its finest

Haha. Jag har haft en störd morgon, och dagen har knappt börjat. Åh vad roligt! Blir så glad.
    Vaknade för en  timme sedan, helt disorienterad i både tid och rum.
Min klockradio stod och blinkade (den ska stå och lysa hela tiden, inte blinka som någon himla juulbelysning!) att klockan var 6:30 medan det stod 4:30 på iPaden, iPoden och mobilen. Sådant klarar inte min hjärna vid den här tiden av dygnet, mina vänner!
    Nu var jag i alla fall vaken, så jag tog, som jag alltid gör, fram iPaden för att kolla igenom facebook, blogg och lite annat sådant roligt. Där spelar tiden på dygnet ingen som helst roll!
    När jag var klar med det la jag ifrån mig iPaden och släckte lampan jag har på nattduksbordet, men efter ungefär tio minuter låter det första av mina fem alarm. Ännu mer förvirrad. Jag kollar på klockan, funderar lite på vad det är för dag idag, och bestämmer mig för att skriva det här, och att dra mig lite i sängen, är en bättre idé än att stiga upp.
    Godmorgon, allesammans. Hur har er morgon varit?
     (Det alarm som precis gick har texten "LATA JÄVEL". Så trevlig är jag egentligen. Mahaha :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar