söndag 3 februari 2013

Vi kör på havssalt?

God dag, mina vänner! Idag började jag ju dagen med ett pass yoga, det var trevligt.
Okej, yogan började halv tio på förmiddagen, men jag gick upp klockan sju. Ganska tidigt, i alla fall. För att vara under vinterhalvåret är det tidigt, på sommaren anser jag att klockan fem är lagom en lagom tid att gå upp. Men nu är det vinter, då fungerar saker annorlunda.
   Kom till Örsa vid tio i åtta, och stod och pratade med mina kompis tills bussen kom. Sen kom vi till stan, satte oss på buss nummer två och blablabla. Vi kom till yogan.
   Passet gick lite sisådär. Jag hade fortfarande ont i kroppen efter passet i fredags, var lite stel osv. Men värmen hjälpte till och efter ett tag var jag mjuk i kroppen (idag kom jag ner med huvudet mot knät i de rörelserna där man ska göra det, så jag är jäkligt nöjd!). Jag var lite klantig och sträckte trapezius i en rörelse, men smärtan gick över ganska fort så jag kunde fortsätta med nästa rörelse.
  Jag blev yr fler gånger idag än vad jag blev i fredags, men jag tog i lite mer och hade inte druckit lika mycket, så det var inte så konstigt.
  På vägen hem träffade vi på killen som gjorde mina dreads, det var kul! Vi satt hela bussresan hem och pratade om ditt och datt, mest om hår såklart. Det var kul att träffa den filuren igen.
  Nu är jag lite trött. Men ändå pigg. Ganska jobbigt, faktiskt. Jag vill göra saker, men jag tror inte att jag kommer klara av det så bra så jag låter bli. Kommer antagligen sluta med att jag ramlar och bryter något om jag försöker. Satsar på att lägga mig och läsa istället. Lagom ansträngande. Hoppas att alla har en mycket fin söndag, pusshej!

Derp med nytvättat hår. Yay! Känner mig lite som en groda i den där minen. Eller en ödla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar