fredag 8 februari 2013

Projekt

Idag har jag gjort något spännande, något ovant. En sak jag inte gjort på många, många år. Jag har, håll i hatten... Sytt! Galet intressant, eller hur?
Jag ska göra ett par byxor till ett projekt i skolan. Det är lite osmidigt, eftersom jag suger på att sy... Jag gillar det inte ens! Fattar inte varför jag gör det. Eller jo, det gör jag visst. Jag gör det för att jag vill tycka att det är kul. Jag vill vara bra på det. Så.. Jag gör det! Men det är svårt som fasen. Och jag har knappt börjat, haha. Trots att jag inte har hunnit så långt har jag redan lyckats faila, den ni. Jag lyckades sy ihop båda bakstyckena med varandra, och samma sak med framstyckena.. Bra gjort, eller hur? Smidigt Anne, smidigt.
Idag blir det bikramyoga igen. Ska bli nice! Hörs senare, osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar