tisdag 19 februari 2013

Stall och yoga, typ

Det var galet skönt att vara tillbaka i stallet, ni anar inte. Hästarna var jättemysiga och lät bli att bråka med mig (vilket jag vet att två av dem är bra på när de är på det humöret), och den nya ponnyn var så. galet. söt. Jag höll på att få hjärtstopp, kändes det som.
Det är först nu när jag gjorde lite stalljobb igen som jag insåg hur tränad jag faktiskt var under tiden jag gjorde det on a daily basis. Det var tyngre än vad jag trodde att det skulle vara idag, så att säga. Jag får nog ta och träna upp mig själv lite, känner jag.
Nu ska jag sova, imorgon blir det yoga på förmiddagen. Det är gratis för oss tonåringar under hela sportlovet, hur fett är inte det? Så alla ni som är mellan tretton och nitton, ta er till Bikram Uppsala! Det ligger bakom pizzerian Remo i Tuna backar. Ta stadsbuss 14 mot Ärna/Flottiljgatan och hoppa av vid väpnargatan. Gå ungefär hundra meter i den riktning bussen åker vidare och där till vänster ligger Remo. Gå runt byggnaden så kommer du till en parkering och en grön dörr med ett brunt draperi fördraget. Dit ska du! Lätt som en plätt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar