tisdag 19 februari 2013

Körsbärsblommor

Irrelevant rubrik.

Woppido, idag ska jag till stallet. Det ska bli mysigt att gosa med hästisarna igen, trots att min lilla Charlie inte är där (jag drar alltså till stallet där han stod när vi hade honom och fixar med de två hästarna som stod där tillsammans med honom, plus en ny liten ponny). Jag har inte haft ordentlig kontakt med hästar på ett år, så jag är ganska rejält peppad.
Yogan igår gick förresten bra! Jag blev illamående en stund halvvägs in i passet, varför vet jag inte. Efter att ha suttit och vilat i ett par minuter kunde jag i alla fall köra igen och efter det gick det bra. Idag har jag träningsvärk i ryggen, det är nice. Om jag fortsätter träna såhär lär den vara läkt inom ett år, och det gillar jag väldigt mycket!
Nu ska jag upp och äta yoghurt med proteinpulver som ser ut som något otillåtet medel och som luktar hö. Om man kan göra morgonen lite intressant så gör man ju det, liksom. Puss och hej, idag är jag peppad inför en bra dag (jag har inte ens huvudvärk än, och det är ju fantastiskt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar