fredag 8 februari 2013

Svart

Yogan blev en smärre katastrof. Ännu en sak som inte alltid händer hände. Något som ALDRIG händer, faktiskt. Jag svimmade. Jag klarade ett par rörelser, men på den tredje blev allt svart och när jag vaknade satt jag på golvet. Allt hände under bara någon sekund, min kompis märkte det inte ens, men det var ändå obehagligt. Jag gick ut ur rummet och tog lite luft, sedan gick jag in och fortsatte passet. Jag pressade inte mig själv lika hårt som jag har gjort under tidigare pass, och resten av övningarna gick rätt bra. Jag hoppade över ett par set av vissa rörelser bara.
Nu sitter jag och petar i mig turkisk yoghurt med flytande honung, det känns som en lagom kvällsaktivitet. Har slängt in sötpotatispinnar i ugnen som ska bli spröda, också.
Jag känner mig inte riktigt bra i kroppen, faktiskt. Ont i bihålorna och i kroppen, jag tror jag håller på att bli sjuk igen (eller rättare sagt; jag tror inte att jag någonsin blev frisk ordentligt). Ska gå och lägga mig tidigt, imorgon blir det en morgonpromenad till kyrkan och tillbaka. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar