torsdag 13 december 2012

Onepiece, Tens och annat jox

Godkväll, mina vänner. Idag kunde ha blivit en dålig dag.
Jag kom till skolan en halvtimme tidigare än vanligt, eftersom mamma skulle till Enköping och inte kunde skjutsa mig senare. Jag kom till skolan och satte igång med matten, och med det är det inget fel. När jag senare kom till idrotten visade det sig att vi skulle åka pulka; lite mer fel. Jag hade inte alls kläder för det eftersom jag inte hade en aning om att vi skulle ut på vinteräventyr av den karaktären.
Efter en stund ute var jag stelfrusen, blöt, kall och ännu risigare än jag var innan = inte alls kul. Inte alls. Nej. Nope.
Gick till Awat och köpte te när vi kom tillbaka, och gick och satte mig och klickade omkring på reddit. Efter drygt en timme började svenskan, då var jag fortfarande svinkall.
Efter ett tag drog en klasskompis med mig för att äta, och då fick jag syn på en kompis till mig. Jag frågade honom om han hade kläder jag kunde låna, och jodå! Tjugo minuter senare var jag klädd i en flera storlekar för stor onepiece, fantastiskt! Vad skulle jag göra utan mina vänner? På riktigt, de är bäst.
En onepiece måste införskaffas, märkte jag idag. Det är för fasen den skönaste som finns. Jag ser dessutom ut som en pinvin/mumintroll, och hur adorable är inte det? Haha!
Just nu ligger jag och har tens på ryggen, så himla skönt. Har haft ont hela dagen, antagligen för att jag spände mig när jag frös imorse. Eller något. Vet inte. Hur som helt har jag ont, och det vill jag göra något åt.
Nu ska jag låta iPaden vara. Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar