fredag 28 december 2012

Goodbye

Det här är en av de sista bilderna ni kommer få se på mitt hår i dess nuvarande skick, för imorgon händer det grejer :D (och just ja, jag tog ur mina dreads för två veckor sedan. Och ja, jag ser sjuk ut)

Jag är så jäkla peppad, helt sjukt. Jag tänker inte säga något, men ni kan antagligen gissa ändå, HAHA.
  I övrigt har jag inget att säga. Julafton var jättetrevlig, jag fick roliga saker som ingen av er bryr sig om, så jag tänker inte rabbla upp dem, maha. Hoppas ni alla hade det bra, att ni fick god mat och att ni tänkte på folk som inte har det lika bra som ni själva har. Var tacksamma, mina vänner och icke-vänner (om det finns sådana här. Det tror jag inte).
  Vad gör ni på nyår? Jag kommer antagligen sitta hemma och ruttna, men det är helt okej för mig! Hoppas ni får det trevligt och att ingen däckar i ett dike eller måste åka in till akuten för att magpumpas. Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar