söndag 9 december 2012

Gråt och gny

Min dator fungerar inte. Typ. Buhu. Jag är ledsen :c

   Alla scrollmenyer fuckar ur, de scrollar upp och ner utan att man rör någonting, yay. Även volymkontrollen är sådan, så jag kan inte justera de olika ljudkällorna separat, vilket suger så himla mycket. Åh, jag blir galen.
   Jag har gjort en backup på alla mina bilder, nu har jag bara musik och filmer kvar. Sedan funderar jag på att starta om datorn helt, alltså tömma den. Jag har haft den såpass länge nu (ett och ett halvt år), att jag känner att det är dags. Jag vill inte att det ska gå mycket längre än så, med tanke på virus osv. Jag kanske är nojig och dålig på datorer, som vill ta bort allt för att vara säker, men då får det vara så. Jag gör det i alla fall, SÅDESÅ.
   Jag är glad över att jag inte har hunnit fylla den här datorn med så mycket. Jag hade 18 323 bilder och videoklipp, och det är ju liksom ingenting. På min förra dator hade jag 32 000 stycken efter att jag hade rensat bort runt tio tusen, det var lite jobbigare. Och ändå har jag jättefå bilder i jämförelse med till exempel min mamma. Fatta hur många bilder vi har på alla våra datorer? Galet!
   Den här veckan har varit seg. Jag har inte kunnat sova ordentligt (förutom natten till igår, UNDERBART) och allt har varit allmänt lame. Men jag har fantastiska vänner som förgyller min tillvaro, och det är alltid nice. Imorgon har jag den första av tre konserter jag ska spela på i veckan. Jag är så himla nervös, ni fattar inte. Det är helt stört. Jag har ont i magen. Jag orkar inte, jag går och gör något annat nu. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar