tisdag 1 januari 2013

2013

Jaha... Nu då? Vad händer nu? Vad ska jag göra? Jag har ingen aning om hur jag ska inviga året. Jag funderar på att dra ut och springa, det får bli om en stund. Min huvudvärk kan gärna få försvinna först.

  På riktigt, jag har rätt tråkigt. Jag gillar inte riktigt lov (som jag antagligen har sagt tretusen gånger), det finns inget vettigt att göra. Eller, alltså, det finns hur mycket som helst som kan göras, men att komma på vad det är kan vara klurigt. Jag har egentligen ingen större lust att göra någonting, jag är trött och har ont i huvudet, haha! Men något ska man väl hitta på. Rita kanske? Det är mitt svar på allt, verkar det som. Jag kanske ska testa mina oljefärger? Ja, det ska jag nog göra!
  Det här inlägget är knäppt. Hoppas ingen läste, och om någon nu gjorde det, att du inte tycker jag är dum i huvudet, eller något. Lite knäpp funkar. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar