onsdag 9 januari 2013

I brist på sömn

Jag tänkte sova tidigt idag. Eller åtminstone sova i några timmar, men det verkar inte hända. Såååå jag kan ju ta tillfället i akt och sitta och skriva lite här, eller hur? Jag tänker välja ett random ämne NU. (Lol, joke. Jag har redan valt)

Edit: Det blev inte det ämnet jag valde från början.

   Jag tänker ta detta tillfälle för att berätta lite om saker jag är rädd för. Varför vet jag inte, men ni kanske får något att skratta åt. Inte vet jag. Puss.

Jag är rädd för:

*Att växa upp. Att behöva ta ansvar över mig själv, men mest för att ta ansvar över andra.
*Clowner och dockor. På riktigt, det är det äckligaste som finns, typ. Det är inte ens sådär roligt läskigt, som när man skrämmer sina kompisar genom att hoppa fram från någon mörk vrå, iklädd någon knäpp mask och som man sedan skrattar åt tillsammans. Inte ens i närheten. Jag snackar panik, gråt och seriösa smärtor i bröstet. Här räknar jag in det där döda leendet. Det är faktiskt det som gör dem så läskiga.
*Kärlek. Vad den gör med oss. Det är så himla läskigt. Jag är rädd för mig själv när jag är kär. På riktigt, no joke.
*Kaniner. HAHA, jag vet inte. De är sjukt söta och jag har två stycken själv, men jag tycker de är lite obehagliga, på något sätt (den ena hatar mig, han morrar :c)
*Getingar, bin och humlor. Här vet jag inte heller vad som gick snett.

Som ni ser är de två sista inte lika seriösa. Jag är fortfarande lite rädd för dem, dock!

Varför jag skrev det här vet jag inte. Det är natt, jag är trött. Kan inte sova. Det blir så då. Godnatt alla människor, nu ska jag försöka hitta på något. Godnatt igen. Godnatt.

Min tröja är varsel-gul. Jävligt coolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar