söndag 27 januari 2013

Gamla vänner

Började dagen med att plugga. Jag tänkte att jag kanske borde ta tag i min skolgång och göra klart all skit jag måste få gjort. Så jag gjorde lite plugg, gjorde klar två av två av fem uppgifter som skulle göras. Sen tog det stopp.
Fattade inte hur jag skulle göra en av dem, orkade inte en annan och den tredje behöver jag NE till, så det sket sig. Det slutade med att jag låg på min säng och tittade på min systers katt som låg och sov. Sedan läste jag lite i House of leaves, och sedan åt jag. Efter maten drog jag och en gammal klasskompis (eller nja, parallellklasser) till Uppsala och chillade där. Gick runt och pratade om vad som hade hänt sedan sommaren, jag köpte två tröjor, och så åt vi på subway. Namnam.
   På bussen hem träffade vi dels en kompis till mig från skolan, och dels en kompis från grundskolan. Så det blev ännu mer prat om vad som hade hänt sen sommaren.
   Det var otroligt skönt att bara gå runt och strosa. Att få prata av sig med gamla vänner och bara vara. Fantastiskt. Nu känner jag mig redo för en till vecka! (Ja, jag låter kanske medelålders.. Men så är det)
   I övrigt mår jag ganska bra. Förkylningen håller på att lägga sig och jag är ganska stabil. Det är skönt. Nu tänker jag... *plats för att tänka*... Läsa. Sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar