söndag 13 januari 2013

Host, harkel och så vidare

I onsdags började skolan, i fredags var jag sjuk. Yaaay.
   Hela torsdagen var knäpp, jag gick från att må superbra till jättedåligt på bara några sekunder, fram och tillbaka hela tiden. Jag blev bara segare och segare under hela dagen (men det märkte jag inte förrän på kvällen, jag var hyper hela dagen. Hjulade omkring på skolan och shit) och när jag såg mig själv i spegeln när jag kom hem ville jag bara dö. Jag såg ut som en spöke, på riktigt. Blek som FAN och lilaröd runt ögonen och om läpparna. Hey sexy, liksom.
  I fredags hade jag en temperatur på 38,5 grader. Ni kanske inte tycker det är så väldigt mycket, men jag kunde inte stå upp. Min normala temperatur ligger på mellan 35 och 36 grader, över två och en halv grad till är inte roligt. Inte alls. Nope.
  Idag mår jag mycket bättre. Lyckligtvis brukar jag bara vara sjuk i ett par dagar, sedan trappar det ner (om det inte handlar om en småförkylning. Det kan jag dras med i månader -.-'). Idag har jag till och med varit ute och gått några kilometer. Jätteskönt! Jag längtar tills jag är tillräckligt frisk för att springa, eller i alla fall göra något fysiskt aktivt. Jag har bara legat stilla i ett par dagar nu, så jäkla tråkigt. JAG VILL RÖRA PÅ MIG.
  Om en halvtimme ska jag göra en systemåterställning på datorn (ja, jag hoppar mellan ämnen). Jag är så himla trött på att datorn ska hålla på och jävlas hela tiden, nu har den börjat stänga av sig själv stup i kvarten också, som att inte problemet med scrollmenyerna var tillräckligt irriterande. Nu håller jag på att göra klart det sista av backupen, sedan kör vi. Håll tummarna för att det går bra!

 Och såhär ser jag ut! (för jag vet att ni vill veta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar