tisdag 30 april 2013

Valborg

Idag är det sista april, dagen då hela Uppsala är fylld med människor. En dag fylld med skratt, sång och alkohol. Och vet ni vad jag ska göra?
  Inte någonting av det där. Varken skratta, sjunga eller dricka. Okej, de två första kan jag kanske få in, men inte den sista. Jag kommer inte festa någonting, och det är helt enkelt för att jag inte är sugen på det. Min dag kommer bestå av ett läkarbesök, en vända till Intersport och sedan gymmet. Det är jag däremot jättepeppad för. Träningen i söndags gick verkligen inte bra, så nu vill jag bara dra och lyfta tungt. Kan nog behövas efter läkarbesöket, också. Rensa tankarna, ni vet.
  Jag är nervös, det kan jag medge. Jag börjar känna att det här inte var en bra idé, att det inte kommer ge någonting. Jag har tappat det lilla hopp jag hade.

Justja, jag satte i mina långa dreads.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar