söndag 7 april 2013

Helgen

Jag sa ju att jag inte skulle uppdatera något i helgen! Titta så bra jag känner mig själv.
Jag har haft en sjukt bra helg, den har varit fantastisk. Det är så himla roligt när man får träffa kompisar man inte träffar så ofta, och i och med att det här är en av mina närmsta vänner var det galet roligt.
Vi har eldat, ätit och druckit gott, spelat Amnesia, kollat på film och serier, och pratat väldigt mycket. Jag kan ju lugnt säga att vi inte har fått mycket sömn (inatt slutade vi spela vid tre, och efter det låg vi och pratade i många timmar. Skulle väl tro att jag har sovit i ungefär två timmar inatt), men det gör inte så mycket. Vi har inte direkt gjort något ansträngande. Då gör det inget om man är lite trött och seg på dagarna!
Det blev tyvärr inte jättemycket eldande, det var väldigt blåsigt inatt och igår natt var vi alldeles för trötta för att våga hanterar något som är on fire. Men vi eldade inatt, trots blåsten. Fyfasen vad roligt det var! Jag behöver verkligen nöta det, bara elda och elda och elda. Jag är lite väl harig just nu, känner jag. Jag börjar komma över det nu, dock. Inatt gjorde susen.
Jag skulle egentligen kunna säga jättemycket om resan, men jag orkar inte. Jag har svårt att hålla mig vaken över huvud taget. Jag skriver imorgon, eller något. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar