tisdag 2 april 2013

Oväntade myssamtal är de bästa samtalen

Gymmet idag gick skitbra, tog bland annat 125 kg i benpress. Förvisso med sätet en bit upp, men jag hade lite ont i knäna. Att gå ner djupt kändes som en onödig påfrestning. 125 kg är ändå över min dubbla vikt, så det känns bra. Jag har ju dessutom vilat en vecka!

I roddmaskinen på slutet gjorde jag dock illa hälsenan igen (gjorde illa den på yogan för två veckor sedan, den knäppte till idag igen), så jag fick ett ganska abrupt slut på träningen. Nu kan jag knappt gå.. Men det är säkert bra till imorgon, lite vila bara.

Jag låg och vilade foten för en stund sedan, och lyckades somna. Efter ett tag väcktes jag av att telefonen ringde. Först trodde jag att jag drömde, så jag svarade inte direkt. Efter ett tag förstod jag dock att det var på riktigt, så jag svarade, haha. Det var ett mysigt samtal, det var en nära vän till mig som kände för att prata lite. Har inte träffat honom på några veckor, och kommer inte göra det på många veckor till, så det var en rolig överraskning. Trodde inte att jag skulle höra av honom förrän om åtminstone en månad, så jag är såklart väldigt glad. Och på fredag åker jag till en annan vän. Fan vad fint.

Nu ska jag sova (om det nu går, efter att jag blev väckt..), godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar