torsdag 11 april 2013

Uppdatering

I måndags var jag och pappa på BUP, det gick bra. Jag fick en läkartid den trettionde, efter det får vi se vad som händer. Jag kanske får medicin, kanske inte. Ingen vet, än. Jag hoppas, jag är så jävla trött på att gå fram och tillbaka som jag gör just nu. 
  Jag känner att jag kanske orkar ta tag i skolarbetet snart. Det börjar kännas lättare och lättare, men snart kommer det vänta och bli sämre igen, jag vet det. Jag hoppas att jag hinner göra klart mycket plugg innan, och att nationella proven inte tar alltför stor skada. 
  Nu ska jag öva på handskrift. Vi skriver aldrig för hand på min skola, vet ni. Ipads. Jag måste skriva lite för hand nu, känner jag (dessutom är det coolt att kunna skriva snyggt, så man kan ju försöka lära sig). Puss hej, In flames är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar