onsdag 3 april 2013

Förhalning

Foten är glad igen, soft. Eller nja, men den är i alla fall inte lika bitter som den var igår kväll. Nu kan jag i alla fall gå ordentligt, bara jag är lite försiktig.
  Idag lär jag plugga. Jag måste verkligen. Men jag orkar inte. Jag är verkligen helt sjukt slö! Vart tog min pluggenergi vägen, egentligen?  Jag hoppas att den kommer tillbaka snart, för det här går verkligen inte för sig. Jag kan inte skjuta upp allt till sista stund (på riktigt, jag har lämnat in alla hemuppgifter typ sista timmen, ibland till och med halvtimmen. Det är inte okej).
  Jag ska sluta skriva nu, annars kommer jag sitta här och blogga istället för att plugga. Eller börja rita. Eller skriva annat. Kanske gå en promenad, trots foten. Städa, kanske?
  Ni ser. Hejdå på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar