söndag 28 april 2013

Tusen sorglösa tårar (skulle kunna vara en titel på en bok. Det kanske det är?)

Jag skriver ganska mycket nu, den ni. Alltså, inte blogginlägg (okej idag har jag skrivit mer än vad jag har skrivit på en vecka, typ..), utan ändå. Mycket mer än vad jag skriver ut här. Det är skönt att låta tankarna flöda, och försöka få ner det på papper (för det mesta digitalt). "Here I go once again. trying hard to pretend". Kände att jag ville citera det jag lyssnade på just i det ögonblicket. Varför vet jag inte. Kanske för att låten är jäkligt behaglig. Idag fick jag lock för öronen och allt började tjuta, det hände i duschen efter gymmet. Läskigt, men skönt. Vara ensam med tjutet i öronen, hela världen blockerad utanför. Bara jag och tusen sorglösa tårar som träffar mig i ansiktet. Och tjutet, då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar