lördag 13 april 2013

Skriva, skrika och viska.

Ibland funderar jag på att sätta lösenord på min blogg, och bara skriva precis allt jag känner för. Jag har så jävla mycket mer jag skulle vilja skriva, få ur mig. Skriva, skrika. Viska. Bara sätta det någonstans. Därför började jag med kalligrafi. Så jag slipper sätta lösenord här, och det är ju trevligt, typ. Några kommer ju faktiskt hit, varenda dag är det folk här. Jag undrar vad det är ni är intresserade av. Ni får gärna skriva det i en kommentar, men jag vet att det är jobbigt (jag kommenterar nästan aldrig på andras inlägg, det är jättejobbigt att klicka på länken dit och sedan ska man skriva en sådan där "vad står det på bilden"-grej osv. Jävligt jobbigt), så det behövs inte. Men det hade varit trevligt att veta vad som lockar er hit. Puss och hej, jag ska skrika ner på ett papper igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar