lördag 16 mars 2013

Sorry

Hej alla hjärtegull! Ursäkta att jag inte har skrivit något på länge, jag har verkligen inte orkat eller haft något att skriva. Ibland är det så, det ä något som man får acceptera.
Igår var jag på avskedsfest, imorgon åker min kompis upp till Umeå i tre månader på GMU. Det var faktiskt väldigt trevligt, trots att jag egentligen inte alls gillar att. Det var väldigt trevliga människor där och det var en bra stämning, så det var nice. Jag och min kompis kom hem någonstans runt 02.30-03.00 och vaknade typ åtta, så när jag kom hem vid tolv gick jag direkt och sov, haha! Nu är jag pigg och glad och ska snart äta brylépudding, den ni!
Hoppas att ni har haft det bra under tiden jag inte har bloggat, och att ni har det fint under resten av helgen. Nu ska jag göra annat än att blogga, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar