söndag 31 mars 2013

Fem

Jag brukar väldigt sällan göra saker av detta slag, men jag känner för det. Och som ni vet; min blogg, jag bestämmer. Dumdudumdum, nanana. 


Fem låtar
Dan Romer och Benh Zeitlin - Once there was a hushpuppy
Maximo Park - Books from boxes
Bara på låtsas - Vad är jag
Jake Miller - I'm alright
The sing team - Satisfied in you


Fem minnen
Taizé I somras
När han kysste mig, för vad vi trodde var sista gången på mycket länge. Kanske för alltid
När vi insåg att det inte var så
Gotlandsresan
När min bästa vän dog



Fem saker att älska
Sommarnätter
Musik
Kärlek och saknad
Kroppskontakt
Att dela en tyst stund med någon som betyder världen 



Fem ja
Vinden i håret
Sommar i luften
Soluppgång 
Morgondagg
Hans fingrar flätade med mina



Fem önskningar
Resa jorden runt
Göra så många jag bara kan glada
Kunna inspirera andra att sprida kärlek och glädje
Våga
Övervinna mina rädslor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar