måndag 25 mars 2013

Skattjakt

När man är sjuk och uttråkad, och inte orkar plugga.. Då går man upp på vinden och rotar! Vi har så jäkla mycket saker jag inte visste att vi hade. Än så länge har jag provat några klänningar och hittat en skitsnygg väska som jag tänkte ta ner, tills jag märkte att den var fyllt med typ femtio bälten. Det kanske inte låter som så väldigt mycket, men jo. Det är mycket. Det kanske var fler. Det var väldigt många. Jag hittade flera stycken som jag tog med mig ner, höhö. Återanvändning, ni vet! Ett av dem får mig dock att misstänka att jag har piratföräldrar.. Skämt åsido, men det första jag tänkte på när jag provade det var faktiskt pirater. Nu är bara frågan när jag ska använda det.. De andra är lättare.

Snyggt tycker jag att det är, i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar