måndag 4 mars 2013

Lasagne

Jag måste bara informera er om att fullkomligt älskar lasagne. Fyfan vad gott det är. De serverade denna ljuvliga maträtt i skolan idag, och jag tror att ni förstår att jag åt som en häst. Den med kött var tydligen också väldigt god, men det vet inte jag något om. Min var i alla fall gjord på quornfärs, omnom. Undrar om man ska göra lasagne ikväll, höhö... (A)
Just nu sitter jag på bildlektionen och längtar ut, det är jättefint väder. Om två timmar åker jag till Enköping, fram tills dess ska jag göra klart byxorna jag började sy på under lovet. Som det ser ut nu kommer det gå lite trögt. Det finns ingen dragkedja till gylfen och fickorna kommer jag inte kunna göra innan deadline, härligt.. Aja, min lärare vet hur se är tänka att se ut, och hon är okej med att de bara är testbyxor och inte en färdig modell. Jag vet inte vad jag skriver, det känns som att allt blir skit. Nu återgår jag till lektionen. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar