torsdag 21 mars 2013

Engelska

Nu har jag suttit i tre timmar och gjort en presentation till engelskan imorgon, vad fint. Men jag tror att jag äntligen är klar, och det gör mig glad i själen. Nu ska jag bara göra klart nästa engelskauppgift till imorgon, och resten av min presentation till nationella i svenska, som är nästa fredag. I övrigt ligger jag bra till, tror jag. Nä, jag har tyska också. Great. Ni inser att jag bloggar för att jag vill förskjuta skolarbetet, inte sant? Hm. 
  Jag fick nya skor idag, mamma tyckte att mina gamla var för slitna. Jag förstår inte vad hon pratar om, det är bara tre hår i dem, och inget av dem läcker. Menmen, jag fick nya skor, det är väl trevligt, antar jag. Tack mamma! Men tro inte att jag kommer sluta använda mina gamla. De kommer användas tills sulan inte finns kvar.
 
Nu ska jag vispa grädde. Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar