onsdag 20 mars 2013

Finns inga bra rubriker till dåliga inlägg

Usch, jag känner mig dålig över att jag aldrig uppdaterar.. Får bli bättre på det!

Den här morgonen har än så länge varit jobbig, jag har inte ens orkat ta mig ur sängen och jag ska åka om tjugofem minuter.. Jag drar mig antagligen för att jag vet att jag har en massa skolarbete som ska göras, jag orkar verkligen inte! Jag vet att jag har hemskt dålig disciplin, jag måste bättra mig på det också.

Idag blir det skola och sedan gym, tänkte jag. Efter det blir det som vanligt kyrkan och Taizés vänner, mysigt. I skolan har jag dock en presentation jag inte är pepp på att göra, men den är väl nödtvungen antar jag.

Jag måste upp nu, seriöst. Jag har legat halvvaken i typ fyrtio minuter. Godmorgon på er, hoppas ni har en fin morgon (eller hade, beroende på när ni läser detta)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar