lördag 1 juni 2013

Medeltiden?

Godmorgon mina vänner, klockan är tjugo över sju när jag börjar skriva det här! Solen skiner och jag lyssnar på Poeta Magica! 
 Idag ska jag till Näsby och jobba på någon hästfestival/marknad på en av showerna, det ska bli galet roligt! Jag ska mest bara hålla hästar, men jag är exalterad ändå, för det är medeltidstema på hela marknaden. Fyfaan vad roligt. Hoppas det blir så roligt som jag föreställer mig, men det är ju bara att göra det till det, eller hur? 
  Förresten, medeltida musik är knasigt mysigt. Och väldigt bra att poia till. JUST JA! Jag kanske ska få elda (eller bars poia, vet inte än) där borta! Hur kul är inte det, liksom? Jag har faktiskt inte uppträtt än, så jag är lite nervös. Jag har inget inövat, men det bryr jag mig inte då mycket om. Jag bara köööör. 
  Jag är jättepeppad, nu ska jag upp och ta medicin och en huvudvärkstsblett, annars kommer dagen bli jobbig. Heidooooo, nu ska jag sluts skriva. Hoppas ni har det awesome och att ni får sommarlov snart. Mitt har praktiskt taget börjat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar