onsdag 29 maj 2013

Året som gått

Snart slutar skolan. Jag har imorgon, fredag och måndag kvar. Sedan är jag färdig med ettan. Fy faaan vad tiden har gått fort, aldrig någonsin har jag upplevt att ett år har gått så fort som det här. Det är lite synd, för det här året har varit väldigt bra, även om det har varit riktigt, riktigt jobbigt ibland. Det har varit otroligt mycket gråt, men också otroligt mycket skratt. Jag tänkte att jag skulle köra en "det här har hänt under det senaste året"-grej, så vi kör! Det har kanske inte hänt jättemycket, men i alla fall. Något måste jag skriva här.




Maj 2012



Åkte till Berlin med tyskagruppen i nian. Fantastisk helg och vi knöt mycket starkare band till varandra (jag upplevde det i alla fall som det), även om vi hade bra relationer redan innan.









Juni 2012

Slutade ÄNTLIGEN nian. Det var jobbigt att skiljas från de människor som jag faktiskt har spenderat otroligt mycket tid med, men det var galet skönt att äntligen bli klar med grundskolan.








Random bilder från sommaren 2012 

Åkte till Öregrund en dag med en vän, bara för att, liksom.


Derpade omkring i Uppsala, hur mycket som helst












Gjorde ett av mina bästa köp någonsin (byxorna, alltså)



Jag fyllde tydligen år, också. Jag fick fina rosa blommor











Många många många fina soluppgångar



Åkte till Göteborg med familjen och bara var i några dagar.












Taizé 2012

Mycket fint på en av båtarna

Var väldigt glada över att vara framme efter 36 timmar på bussen

Inledde första kvällen med att bjuda på LED-show, typ (inte mycket till show, vi larvade oss mest. Folk uppskattade det, dock)

Träffade mycket fina människor, på bilden ser ni en av dem (jag vet inte om jag fick lägga upp en bild på honom, så ni får en suddig där man inte ser vem han är, hihihoho)

Gjorde min första dreadlock

Mådde väldigt dåligt när veckan var slut, jag och himlen grät tillsammans












Mer random sommar 2012

Köpte mina flowlights

Fick för mig att jag skulle börja göra en jäkla massa armband

Flyttade in i mitt nuvarande rum (jag och min syster bytte)












Här någonstans började jag också skolan igen, det var fantastiskt. Kom in i klassen direkt och stortrivdes från första dagen. Bästa som hänt mig i skolväg.

September 2012

Fixade syntetdreads



















December 2012

Fixade riktiga dreads, såg jättekonstig ut hela nyår (tur att jag var hemma, då!)









Januari 2013

Såg fortfarande helt knasig ut




















Fina soluppgångar (oredigerad bild)













April 2013

Gick tillbaka till brunt hår efter två år som rödhårig. Ångrar det ganska ofta


















..Och efter detta har jag tyvärr inga bilder tagna med kameran! Jag har varit väldigt dålig på att fota ordentligt, tyvärr. Efter April hände inte jättemycket, dock. Det enda stora jag kan komma på nu är att jag fick veta vad det är för fel på mig, det försöker jag fortfarande vänja mig vid.
  Hoppas detta har varit lite intressant, i alla fall. Nu ska jag äta bulle efter nästan en timme av bildletande till det här inlägget. Pusshej!

(Just ja, jag och mamma började träna en massa. Har gått upp fem kilo muskler och ner typ tre kilo fett. Väldigt nice!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar