tisdag 11 juni 2013

Hej

Hej mina vänner, bekanta, ankor, zebror, stenar och termosar. Jag tänkte mest säga hej. Idag har jag städat mest hela dagen, läst gamla saker jag skrev under några av de sämsta åren i mitt liv och velat gråta trots att jag inte har kunnat. Det har varit en ganska jobbig dag, emotionellt. Igår gick jag 1.5 mil, två kilometer i hällregn (ni vet sådant som är före/under åska). Det var jättetrevligt, faktiskt! Jag har lite (läs: LITE. Inte alls mycket, faktiskt. Känns bara lite i "groparna" under höfterna (förstår man av den beskrivningen? Jag vet inte. Tänk lite träningsvärk i sidorna av rumpan, om det är lättare). Nu ska jag gå på toa och sedan ska jag ut och gå till kyrkan och tillbaka, det blir undefär sex kilometer. Puss och hej, jag hoppas att ni har det fint och att ni snart får sommarlov, om ni inte redan har det.


Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar