torsdag 2 maj 2013

Idag är jag så jävla glad

Jag är alldeles varm, alldeles glad. Ja, glad. Jag är glad.
Sitter i skolan, har inte haft någon lektion än. Kom hit för över två timmar sedan, haha. Igår gick jag i det sedvanliga första maj-tåget, för att sedan umgås med två av mina vänner. Jag stannade hos en av dem tills imorse och sedan drog jag hit.
Jag är så jävla glad över att jag träffade honom, eftersom jag vet att han inte kommer vara särskilt kontaktbar under de kommande åren. Varje chans att se honom tar jag. Ganska förståeligt, kanske?
Snart har jag svenskalektion, vi är praktiskt taget klara med allt. Nationella är ju klara, och efter det har man inget att göra. Ska bli mysigt att bara chilla.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inga ord. Vill bara säga till er, mina hjärtan; Jag. Är. Glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar