onsdag 8 maj 2013

Blodprov och värmebölja

Jag har glömt bort bloggen, sorry. Det är varmt idag, det är mysigt. Idag fungerar luftkonditioneringen på bussen, också. Det gjorde den inte igår och därför höll jag på att avlida på väg från Uppsala till Enköping (en timmes bussfärd, för er som inte vet hur de ligger). Men idag fungerar den, wiho.
Imorse var jag och tog blodprov, det var hemskt. För er som inte vet det har jag en fobi för sprutor, jag börjar svamla och gråta, heh.. Hon som snodde mitt blod var snäll och sa att jag fick gråta hur mycket jag ville, att det var okej. FEM RÖR VILLE HON HA. Min hand började pirra, haha. Nu har jag ett fint sår i armvecket, plåstret tog jag bort tjugo minuter efteråt. Det var stort och fult och skavde.
Jag svamlat fortfarande, känner jag. Medicinen fungerar bra och jag är torr i munnen av den så jag tuggar tuggummi. Jag fick ett B på hörförståelsen på tyska nationella, DEN NI. Nu ska jag sova lite, ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar