söndag 26 januari 2014

Åh

Jag saknar sommaren så jävla mycket.
  Alltså, jag saknar sommaren som inte varit än. Jag saknar sommaren 2014. Man skulle kunna säga att jag längtar, men det känns mer som saknad än som längtan. Det är märkligt, men så är det.
  Jag vill ha varma sommarnätter. Jag vill ha bara ben, bara armar och varm luft i ansiktet. Jag vill sitta på en varm buss med varma människor till ett varmt land. Och jag vill ha två varma ögon mot mina. De är precis lika fina och trygga och bra året om, men på sommaren är de särskilt varma och fina och trygga.
  Jag vill ha långa diskussioner in på småtimmarna. Jag vill sitta och sjunga med mina fantastiska vänner, trots att jag egentligen inte alls kan sjunga och borde sitta tyst och låta dem sjunga själva, de som kan. Av någon anledning låter de mig sjunga med ändå, haha.
  Jag vill läsa bok efter bok efter bok. Jag vill skriva sida efter sida med prosa. Jag vill skratta, dansa och diskutera alla världens frågor och under, medan solen både går ner och upp framför mina och mina vänners ögon.
  Sommaren 2014, jag vill ha dig här nu.


Bilder från förra sommaren. De två första från världens bästa plats, med några av världens bästa människor, och den sista bilden är på en random, fin gammal kassaapparat.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar