torsdag 24 oktober 2013

saker med litet s

Idag har jag haft en superbra dag. Torsdagar är bäst. Jag har design på förmiddagen och efter lunch har jag idrott, that's it. Eller nja, nu har veckans andra arkitekturpass börjat också, så jag har arkitektur och design på förmiddagen. Alla mina favoritämnen, soft.
  Jag har känt mig helt okej idag. Till och med lycklig nu på slutet av dagen. Eller inte nu, för nu ska jag egentligen skriva uppsats, men för några timmar sedan. Jag har suttit och ätit glass och tittat på barnfilm med en av världens bästa kompisar, och nu har jag smsat lite med världens bästa pojkvän. Saker är fina just nu, kompisar. Imorgon blir förhoppningsvis en helt okej dag på dagen och bra på kvällen, nu ska jag fortsätta skriva uppsats. Pusshej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar