torsdag 18 juli 2013

Tillbaka

Shit. Jag har inte uppdaterat på hur länge som helst. Hur har ni haft det, mina hjärtegull?
  Jag själv har haft det så jävla bra, och så jävla dåligt. Allt på samma gång, allt och inget. Det har varit upp, ner, uppochner och helt, helt rätt. Jag har verkligen varit instabil, och det är väl en anledning till att jag inte har skrivit, antar jag. Jag har helt enkelt inte haft någon rätsida på någonting, allt har snurrat, snurrat och snurrat. Men nu är jag här igen, och förhoppningsvis kan jag stanna. Som vanligt vet jag inte, jag vet inte hur jag kommer fungera om tio minuter, ens en gång. Just nu har jag ganska bra med inspiration, så jag kanske slänger in några inlägg när jag ändå är i farten. Kanske. Vi får se hur det ser ut om tio minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar