lördag 29 mars 2014

Sjukling

Goddag! 
  Just nu är jag verkligen inte pigg, hörni. Det här inlägget är onödigt, men jag vill dela med mig av den komiska situation jag sitter i för stunden. Det är egentligen inte alls kul, men komiskt att allt kommer på en gång. Det jag för stunden tampas med är följande: 
*I förrgår tränade jag ganska hårt, så jag har rätt ont i kroppen. 
*Igår var det svinvarmt i solen, vilket gjorde att jag inte kunde ha varma kläder på mig. Gissa vem som är råförkyld och inte kommer ur sängen idag? *räcker upp handen*
*Jag har fått någon konstig infektion/inflammation/allergisk reaktion på armen som bara sprider sig och gör armen lila (än så länge är jag svullen i armvecket och har som ett blåmärke som täcker hela området). Kliar och är jättestörande.
*Jag har ont i benet efter ett sjukt kraftigt sendrag igår morse. 
*Jag har två leverfläckar på ryggen som skulle kunna vara cancer. 

Kan ni tänka er hur störande allt detta är när jag var skitpepp på att jobba i trädgården idag? Nu kommer jag som sagt inte ens upp ur sängen. Men som jag också sa; ganska komiskt att allt kom på samma gång. 
  Nu när jag har fått dela detta ska jag försöka sova en stund, det var lite väl ansträngande att hålla på med telefonen. Armarna bara värker, usch. Godnatt(fast dag) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar